Reklamace
Reklamační řád prodejce
Všeobecná ustanovení
Kupujíci se seznámil s tímto Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před provedením objednávky.
Uzavřením kupní smlouvy a následným převzetím zboží od prodávajícího souhlasí kupující s tímto Reklamačním řádem.
Za uzavření kupní smlouvy se považuje provedení elektronické objednávky na www.cykloremes.cz a následné převzetí
zboží, nebo standardní zakoupení zboží v prodejně. Za převzetí zboží se považuje osobní odběr v prodejně,
nebo převzetí zásilky od pověřeného dopravce.
Záruční doba
Záruční doba na zakoupené zboží činí 24 měsíců. Bude-li prodejcem záruční doba prodloužena, uvede tuto změnu
písemně v záručním listě nebo na dokladu o koupi. Záruční doba se počítá od okamžiku převzetí zboží kupujícím.
Kontrola zboží
Zákazník je povinen před převzetím zkontrolovat zásilku zda není viditelně poškozena, zdeformována či jinak
porušen obal. V případě poškození zásilky má právo nepřevzít dodávané zboží. Převezme-li zákazník zásilku
a dodatečně zjistí jakoukoliv neshodu s objednaným zbožím, nebo je zboží nekompletní či poškozené, je povinen
o této skutečnosti neprodleně informovat prodejce. Stejný postup platí v případě, že v zásilce nebyla přiložena faktura.
Neučiní-li tak, nemusí být pozdější reklamace zásilky uznána.
Doklad o koupi
Pro uplatnění záruky je nutno doložit doklad o koupi - paragon/ fakturu/ záruční list. Záruční list vystaví prodávající
automaticky u zboží, které je vybaveno identifikačními kódy či seriovým číslem /jízdní kola/.
Reklamace
Objeví-li kupující v průběhu záruční doby vadu zakoupeného zboží, má právo uplatnit reklamaci takového zboží.
Tuto vadu musí oznámit neprodleně a bez odkladu. Záruka /odpovědnost za vady prodané věci/ se vztahuje
na výrobní materiál, vady funkce a užitné hodnoty výrobku k nimž je daná věc obvykle používána,
a jiné vady které jsou v rozporu s kupní smlouvou.
Neoprávněná reklamace
Za neoprávněnou reklamaci se považuje především zboží, které je:
- reklamované po uplynutí záruční lhůty v den doručení nebo předložení
- mechanicky poškozené
- poškozené neodborným servisním zásahem
- poškozené přírodními živly /voda, oheň, zásah blesku a pod./
- poškozeno nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo jinak,
než je běžné o dané věci
Jak reklamovat
Uplatňuje-li kupující reklamaci, zašle nebo jiným způsobem doručí reklamované zboží prodejci
na jeho adresu spolu s dokladem o koupi, záručním listem a podrobným popisem závady.
Reklamované zboží musí být doručeno čisté a v kompletním stavu. Pouze v případech předem dohodnutých
s prodávajícím je možné zaslání pouze poškozeného součásti reklamované věci /součásti jízdních kol/.
Prodávající je oprávněn odmítnout převzít zboží k reklamaci, jestliže nebude splňovat výše uvedené zásady.
Vyřízení reklamace
Po doručení reklamovaného zboží prodávajícímu bude rozhodnuto o způsobu odstranění reklamované vady
a následné vyřízení. Poté bude kupující vyrozuměn o způsobu vyřízení reklamace a vyzván k jejímu vyzvednutí.
Vyřízení reklamace proběhne bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud
se prodávající se spotřebitelem nedohodne jinak.
Adresa pro zasílání reklamací
Cyklo Remeš
K Nábřeží 850
763 21 Slavičín
tel.: +420 737 438 841
e-mail: info@cykloremes.cz
Dne 1.12.2021 Cyklo Remeš, Slavičín